Autor Wiadomość
MarTiTa
 Post Wysłany: Czw 6:31, 18 Cze 2009    Temat postu:

od ktorej przyjmuje p szerenos?
Mośko
 Post Wysłany: Śro 22:58, 17 Cze 2009    Temat postu:

dzięki
manderley
 Post Wysłany: Śro 20:37, 17 Cze 2009    Temat postu:

Mośko napisał:
a ja się spytam tutaj bo wydaje mi się, że ktoś jużto gdzieśp isał, ale znaleźć nie mogę, w jakich godzinach i gdzie trzeba zanieść jutro projekty?

W temacie z ocenami za zaliczenie
Mośko
 Post Wysłany: Śro 20:22, 17 Cze 2009    Temat postu:

a ja się spytam tutaj bo wydaje mi się, że ktoś jużto gdzieśp isał, ale znaleźć nie mogę, w jakich godzinach i gdzie trzeba zanieść jutro projekty?
_anka_
 Post Wysłany: Śro 12:07, 17 Cze 2009    Temat postu:

a ja już wiem o co kaman Smile
do każdej umowy są jakieś załączniki, np. oświadczenie o kwalifikowalności VAT, albo oświadczenie o wyborze sposobu zestawiania dokumentów.
wszystko jest na stronie, przynajmniej jeśli chodzi o PO KL Smile
tomek
 Post Wysłany: Śro 11:49, 17 Cze 2009    Temat postu:

Przyłączam się do pytania _anki_
O co kaman?
_anka_
 Post Wysłany: Wto 20:06, 16 Cze 2009    Temat postu:

Tala napisał:

5) folder ze wzorami załączników.


ktoś wie o co w tym punkcie chodzi??
samedi
 Post Wysłany: Wto 15:57, 16 Cze 2009    Temat postu:

a co z regulaminem konkursu? i jak ma wyglądać ta dokumentacja konkursowa??? ;/
alfto
 Post Wysłany: Pon 18:54, 15 Cze 2009    Temat postu:

no a z tego co kojarze to nam w ogóle coś o pendriveach mowila... i tylko o wordzie i projekcie (grupa 2.2)
manderley
 Post Wysłany: Pon 18:45, 15 Cze 2009    Temat postu: Re: Projekt - prawidłowa kolejność podpunktów

Tala napisał:
Czy ktoś może zweryfikować czy to jest prawidłowa kolejność w projekcie, którą dyktowała p. Szerenos? Mogłam czegoś nie dosłyszeć.

1. Informacja o beneficjencie
2.1 Ogólny opis przedsięwzięcia
2.2 Harmonogram przedsięwzięcia
2.3 Kosztorys przedsięwzięcia
3.1 Opis wybranego działania
3.2 Dokumentacja konkursu
3.3 Koszty kwalifikowane
3.4 Wskaźniki produktów i rezultatów
3.5. Kryteria oceny projektów

Mam to samo - jedynie kolejność harmonogramu i kosztorysu odwrotna, ale to raczej nieistotne.
Tala
 Post Wysłany: Pon 18:42, 15 Cze 2009    Temat postu:

no to fajnie wiedzieć Smile
Voodoo
 Post Wysłany: Pon 18:23, 15 Cze 2009    Temat postu:

drukować nic, powiedziała, że jest to zbyt kosztowne, żebyśmy dali wszystko na płytach.
dagi
 Post Wysłany: Pon 18:21, 15 Cze 2009    Temat postu:

no nie wiem w takim razie Pani mgr wszystkim grupom co innego mowila, dzisiaj nam zapisala na tablicy to co wyzej przytoczylam jako niezbednik na plytce i dodala ze juz komus te info przekazywala
Tala
 Post Wysłany: Pon 18:20, 15 Cze 2009    Temat postu:

No dobrze ale do niektórych działań nie ma generatora wniosków... Poza tym cytuję:
Na płytkach powinny być następujące materiały:
1) projekt-word
2) wypełniony formularz wniosku-forma zapisu dowolna (wydruk pdf, dokument
w word)
3) prezentacja
4) folder z najważniejszymi dokumentami, z których Państwo korzystaliście
(PO, uszczegółowienie, dokumentacja konkur., wytyczne etc.)
5) folder ze wzorami załączników.

Czyli co mamy wydrukować?
Ciemny
 Post Wysłany: Pon 18:02, 15 Cze 2009    Temat postu:

tego co robilismy w wordzie nie mamy dawac babka mowila ze to jest dla nas zeby nam latwiej sie uzupelnialo w generatorze


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group