Forum www.europeistykapg.fora.pl Strona Główna
»
Polska w Europie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum Strona Glowna
----------------
Forum studentów europeistyki PG!
Regulamin Forum!
Newsy
Informacja Imprezowa
Prace, referaty, zadania, projekty.
II Rok
Seminaria
Hyde Park
Prawo UE
Archiwum
Finanse UE
Polska w Europie
Programy i projekty UE
Systemy polityczne
Wszystko inne :P
III Rok
Stosowanie Prawa UE
Polityka europejska Polski
Integracja Polski z UE
Samorzad terytorialny w UE
Zarzadzanie międzynarodowe/europejskie
System polityczny UE arch
Ochrona własności intelektualnej arch
Polityka monetarna arch
MSU I semestr
Rynek finansowy UE *
* Europejskie prawo administracyjne
* Wybrane zagadnienia cywilizacji europejskiej
* Międzynarodowe stosunki polityczne
*Systemy podatkowe krajów UE
* Public Relations/Kino europejskie
*Kontrola funduszy UE
*Kulturowe aspekty integracji europejskiej
MSU II semestr
Europejska współpraca transgraniczna
Turystyka międzynarodowa
Finanse instytucji międzynarodowych
Polityka budżetowania UE
Europejskie procedury sądowe
Polityka imigracyjna państw UE
MSU III
Profil ERM
Profil Finanse
Profil ASIW
Europa S i W
Komunikacja miedzykulturowa
Europejska polityka wspierania MSP
Gospodarka odpadami a zrównoważony rozwój
Patologie we wspólczesnej Europie
Bezpieczeństwo wewnętrzne UE
Europa romańska
Polityka zagraniczna Polski
Europejskie Społeczeństwo informacyjne
Modele ubezpieczeń zdrowotnych
Europejski rynek pracy
Przedsiębiorczość w UE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Voodoo
Wysłany: Pią 15:34, 08 Maj 2009
Temat postu:
Nie my ustalamy zasady, ale możemy przyczynić się do ich zmian.
Jak ktoś zna kogoś rok wyżej to miło będzie jak podpyta, osobiście znajomości nie posiadam :]
mariamia
Wysłany: Pią 10:03, 08 Maj 2009
Temat postu:
Trzeba zagadać rocznik wyżej i zapytać jak to u Nich wygladalo, moze tylko nas straszy...
michalina
Wysłany: Pią 8:49, 08 Maj 2009
Temat postu:
prawdę powiadasz...
jest jeden myk. To nie my ustalamy zasady :/
Voodoo
Wysłany: Czw 21:00, 07 Maj 2009
Temat postu:
ja proponuje powiedzieć jej wprost, że to jest nierealne, po pierwsze ucz się niby tego samego a zupełnie innych rzeczy z 5 egzemplarzy, zdobądź je, chociaż przeczytaj - bez szans. Gdzie tu sens, gdzie logika? żeby chociaż ujednolicić zagadnienia - mam na myśli, że jeżeli coś powtórzyło się we wszystkich 5 grupach (i nie mówię o ciekawostkach czy danych statystycznych - śmieszne...) to ok, wszyscy informacje mają.
Osobiście czuję się, jakbym brała udział w jakiejś gierce.
Myślę, że starosta mógłby wynegocjować
normalne
(wtf?) warunki egzaminu. Ruszyć temat w trakcie wykładu?
Jak stanie na wcześniejszych "ustaleniach" to moim zdaniem nie ma sensu uczyć się tego przedmiotu, w moim przypadku odbyłoby się to kosztem innych, cyborgiem nie jestem, leniem też nie, po prostu pewnych rzeczy nie jestem w stanie wykonać :] I wrzesień mój!
madziagreen
Wysłany: Czw 20:23, 07 Maj 2009
Temat postu:
Jestem podobnego zdania
co proponujesz?
Voodoo
Wysłany: Czw 20:04, 07 Maj 2009
Temat postu: Egzamin (?)
nie wiem jak reszta, ale ja czarno to widzę. Jeżeli prawdą jest, że obie prowadzące mają zamiar układać pytania razem, z 5 grup to czy my będziemy w stanie ogarnąć ogrom materiału? Jeszcze to zamiłowanie do różnych ciekawostek, nietypowych informacji, detali, "form aktywności"... :] I magiczna liczba 20 minut na zaznaczenie 40 poprawnych (
) odpowiedzi, masa czasu na zastanowienie się... :] Proponuję ustalić konkrety i odwieźć od pomysłu kompletowania pytań ze wszystkich ćwiczeń wszystkich grup. No chyba, że ja się mylę, ale wątpię (chociaż chciałabym). Zerknijcie na same wykłady, jaki jest w nich chaos (jeśli ktoś jeszcze dopisuje informacje do slajdów). Moim skromnym zdaniem - podejście do egzaminu jest 'lekko' niepoważne, wręcz abstrakcyjne :]
Co z tym fantem? :>
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin